HelloBenMiyasee bende 23 nisanda doğum yaptım 😊 sütü sağıp ne kadar geldiğine baktık bir kaç gün yine de dediğiniz gibi sürekli emmek istiyor doymuyor gibiydi gazı yok altı temiz doktor doymadığını söyledi günde 1 veya 2 kere kaşık biberonla 20 cc veya 30 cc mama veriyorum susuyor hemen gerçekten doymuyormuş Sezeryan olduğum için sütüm geç gelmişti zaten bir de ağladığında ten tene teması çok seviyor kucağımda tutup ağzımı kafasına koyup hm hm filan yapıyorum çok hoşuna gidiyor boğa Burcu bebekleri çok yermiş bu arada maşallah 🧿😁