HelloBenMiyasee Rica ederim😇 Unutmuşum şunu da ekleyeyim,kesinlikle stresimizi anlıyorlar siz sakin oldukça daha iyi olacağını göreceksiniz.Şimdi yazması kolay böyle biliyorum çileden çıktığımız zamanlar oluyor.Bebeğe ayrı üzülüyor insan.Yorgunluk,uykusuzluk,lohusa sendromu genel temizlik vs.Hepsi bir anda zorluyor ben bazen avazım çıktığı kadar bağırmak istiyordum.Çocuk her ayda her yaşta büyük sorumluluk ama bu çaresiz hissettiğiniz anlar geçeci olacak.