Birkucukeylulmeselesi canım bir sürü şey denedim sana ne iyi gelir bilemem
kantaron yağı
lansinoh krem
zeytinyağı
fuccicord ford+madecasol+fito+Hametan
Hiçbiri tam o yarığı geçirmedi 70 gün oldu ve artık göğüs ağrısından çıldıracağım şuan cildiye doktoru bir karışım önerdi onu kullanıyorum inşallah geçer ve yarık dolar
Alüminyum De asetat 3 gr
Eau distile 120 gr
Lanolin 120 gr
Vazelin 60 gr
Emzirme ucu ile emzirin diyorlar ben onu kullanmayı başaramadım belki sen başarırsın lütfen ne yapacaksan düzenli yap. Geçmedikçe daha beter oluyor üşenme vazgeçme sürekli hangi tedaviyi yapıyorsan kullan ben çok pişmanım ara ara Bıraktım inşallah geçer senin biran evvel