Birkucukeylulmeselesi Kızlar 5 günlük bebeğim var göğsümün uçları yarıldı çok kötü oldu napsam geçer bebeğimde sararıyo hafiften sürekli emziriyorum krem filan sürmek yordu beni sürekli yıkamam gerekiyor ne iyi gelir anlamadım
Burciny Birkucukeylulmeselesi ayy o acıyı çok iyi bilirim krem falan geçirmez karbonatlı su yap temizleme mendiline batır oraya koy beklet yıkamana da gerek Yok emzirirken bak bana dua edeceksin
Asill Birkucukeylulmeselesi bena kantaron yağı iyi gelmişdi hemen düzelmişti ama ben biraz dursun diye suyunu bir sefer sahip veriyor dum canım
Ssultannn Birkucukeylulmeselesi canım lansinoh hiçbir işe yaramadı bende avent öneririm hemen geçirmişti benim
Birkucukeylulmeselesi Burciny acısına mı iyi geliyor yarığa mı zaten emzirmeden önce karbonat lı suyla sil diyorlarlardı deniycem yıkamam da
Rukiyemiran Birkucukeylulmeselesi Evet canım onun sayesinde iglestim ben sütüm hep akıyordu ıslak bırakmıyordum kremide sürünce rahatliyordum
Defnemom41 Haşlanmış yumurtanın içindeki zarını tam ucuna koy. Orda kuruyor maske gibi sert olunca çıkartırsın. Günde bir kere yapmıştım. Aynı şeyi ben yaşadım bunu söylediler bana çok iyi gelmişti .
2balbiranne Birkucukeylulmeselesi Evicorp vitamin kapsül bire bir yıkamana da gerek yok bütün krem bitki yağ ne varsa kullanan biri olarak hayatımda unutamayacağım 2 haftayı yaşadıktan sonra dünyaya döndüm sürünce
Alinaninannesi Birkucukeylulmeselesi gümüş göğüs kalkanı kesinlikle öneririm ben üçüncü gün aldım ve yara olmadan atlattım bi de uçlarına zeytinyağı sürüyordum ilk başlarda sonra gümüş kalkanı takıyordum
skrnflk Karbonatlı su kesinlikle aynı durumu bende yaşadım her emzirmeden sonra karbonatlı suyla yıkadım peçeteyi ıslatıp biraz koydum çok şükür hemen iyileşmişdi