Deletedmom200 Bzdemirr benim kızım prematüre 18 aylık oldu hala kapanmadı hatta doktor olması gerekenden daha açık dedi nöroloji görüyor takipteyiz en son 5 ay önce gittik şuan gidemiyoruz malum durumdan.
sm_goktugada Bzdemirr buraya yazıyosunuz ne zaman kapandı diye sormuyosunyz ama bizim insanımız moral bozmaya devam ediyo şu ay da kapandı bu ayda kapandı canınızı sıkmayın 18 aya kadar vakti varmış bildiğim kadarıyla
Bzdemirr Tsengonul kapandı canım bir sorun yok yani boşuna telaş yaptırmışlar. Ama siz yine de bir uzmana danışın isterseniz