Bzdemirr Kızlar merhaba bebeğim 1 yaşında. Bugün aşı için sağlık ocağına gittik ve bebeğimin bıngıldağının çok açık olduğunu söylediler. Bi uzmana götürmeniz gerekiyor dediler telaşlandık. Başına böyle bi şey gelen oldu mu? Sizin ne zaman kapandı?
morsevenfilolog Bzdemirr Merhaba. Benim arkadaşımın kızı 1,5 yaşında. Onun da tam kapalı değil. Ama herhangi bir sorunu yok. Koşar, oynar, şımarır. 😊 Bence endişelenmenize gerek yok. Ama içiniz rahat etmeyecekse doktorunuza bir danışın. 🌸
Dilekmh Bzdemirr ya sen onlara bakma canım ben de o konuda çok sinirliyim benim kızımında bıngıldağı diğer bebeklere nazaran daha kapalı doğdu nasıl korkuttular beni. Halbuki önemli olan aylık baş çevresinin büyümesiymiş. Elhamdulillah büyüdüğü için sıkıntı görmedi doktor . Senin için rahat edecekse kesinlikle doktora göster . Seni çok iyi anlıyorum bende hemen sağlık ocağından çıkıp koşa koşa doktora gitmiştim
Bzdemirr morsevenfilolog gözle görülür bi sorunu yok oğlumun da. Kan tahlilleri temiz çıkmıştı ama biraz ciddi bi sorunmuş gibi konuştular. 18 aya kadar zamanı var ama sizinki çok açık, o kadar kapanmaz dediler. İnşallah bi sorun yoktur. Hastane çok uzak ve virüs yüzünden çıkamıyoruz tedirgin oldum
morsevenfilolog Bzdemirr Beyin gelişimi ile alakalı bıngıldak kapanıp kapanmaması. Ama bebişinizin daha zamanı var bence. Ağzı olan konuşuyor. İyi güzel konuşsunlar da nasıl konuşacaklarını da bilmiyorlar. 🤦🏻♀️ Benim Kızım 8,5 aylık hala daha hiiç kapanma belirtisi yok.
Bzdemirr Dilekmh doktora gitme imkanımız yok küçük bi ilçedeyiz imkanlar çok kısıtlı. Van merkez de çok uzakta. Keşke doktor imkanımız olsa biz de hemen giderdik 😔 internetten araştırdım ama ona da güven olmuyor çok bilgi kirliliği var 😔
Bzdemirr morsevenfilolog gerçekten öyle çok anlıyorlarmış gibi insanı korkutuyorlar bi de. Zaten aşıya gitmiştik oğlum çok ağladı bi de bu dedikleri çok üzdü beni.😔 sizinki de inşallah zamanında kapanır 🌺
Dilekmh Bzdemirr canım Twitter kullanıyormuşum bilmiyorum ama orada sanal doktorlar var onlara sor hemen yanıtlıyorlar .
Portakal Bzdemirr hangi ilcedesiniz bizde Van merkezde yüz. Bı problem yoktur umarım ve herkesin dediği gibi 18 ayda kapanıyor daha çok var kapanır belki. Siz yinede en yakın zamanda doktora gösterin
Bzdemirr Dilekmh İstanbul’daki doktorumu aradım sordum o sorun olmaz 2 yaşına kadar zamanı var dedi ama Twitter’da da bi sorayım. Nereye yazıyoruz nasıl soruyoruz peki?
Bzdemirr Portakal çataktayız canım biz. Şu an virüs yüzünden gidiş geliş yapılmıyor pek. İstanbuldaki doktorumuza sordum o sorun olmaz 2 yaşına kadar bekleyelim dedi ama insan tedirgin oluyor yine de
Bzdemirr Kediannesi yaa rahatladım şimdi. Fazla açık kapanmaz o zamana kadar beyin gelişimiyle ilgili sorun vardır dediler beynimden vuruldum 😔
Nilly Benim bi arkadaşımın 30 yaşında hâlâ bıngıldagı açık 😄 d vitamini kullanmanız lazım. Bol bol güneş görsün. Bu korona günlerinde güneşe de hasret kaldık ama. Tabi doktor bi görsün kontrol etsin. Çok kapanmışsa d vitaminini kesin vermeyin diyolar.
Bzdemirr Nilly d vitaminini düzenli kullanıyoruz zaten açık olduğu için biraz arttırmışlardı hatta. Ama çok bi değişme olmamış sanırım. Evet bu günler de evde geçiyor güneş göremiyoruz Malesef 😔
Dilekmh Nilly cnm kesinlikle d vitaminine devam edin bıngıldakla alakası yok diyorlar ben profesöre gidiyorum. D vitamini kemik gelişimi için çok önemliymiş
Caglaa Bzdemirr bnm kizm 17 aylk tam olarak kapanmadı az bi açıklığı var doktor hic bi sknti görmedi. 1 yaşındayken baya vardi şimdi küçüldü Cook azıcık kaldi açıklığı. Sizinde kapanır insallah. İlk firsatta götürmeye calisin yinede doktora ama streste yapmayin daha zamani var bence.