zumramomm She post açıyorsunuz ama yazılanlara cevap verme zahmetinde bulunmuyorsunuz.illet oluyorum😒😒
Minik_Hanim Kalp26 iş yerinizin nisan başında başvurmuş olması gerekiyor. Iskur sayfasından kontrol edebilirsiniz hakedisiniz var mı yok mu..
Gamze_Defne Kalp26 Çünkü IBAN verdikleri için direk maaş hesabı garanti hesabıma yattı sabah 8:30 da.
Kalp26 Minik_Hanim işssizlık odenegi ısten cıkarıldigi durumlarda olmuyormu e devletten kısa calsma odenegi bakıyorum basvuru yaptıkları halde kayıt bulunamadi diyor nedense
Minik_Hanim She kısa çalışma ödeneğini de nakit desteğini de işkur ödüyor. Hepsi işkur hesabınızdan görüntuleniyor.
She Minik_Hanim işte daha şu an nakit desteği gözükmüyor işkur sitesinde. Sizin gözüküyor mu yoksa nakit desteği
Minik_Hanim Kalp26 bu ödeneğide işsizlik maaşı başlığına koymuşlar ama kısa çalışma ödeneği diye belirtmişler. Ama bir nevi işsizlik maaşı, işten çıkarılma durumunda alınacak işsizlik maaşının süresinden bu 3 ay düşünecek
Minik_Hanim She ben kısa çalışma ödeneği alıyorum, onaylandığı andan itibaren (geçen hafta) işkur da goruntuleyebildim
Gamze_Defne Kalp26 Başvuruyla ilgili bi sorun olmuş olabilir çünkü birçok tanıdığım kişiye yatırılan bi ödenek.Belki gün farkı olabilir bilemiyorum 🧐
Limlimlimaselim Kalp26 Benimde izninin bitişine denk geldi.Kurum sahibi dilekçe istedi ücretsiz izin için muhasebeye vermiş. Dünde işkurdan mesaj geldi telefonuma ücret aktarıldı hesabınıza diye
Kalp26 Limlimlimaselim benden dilekce istenmedi sadece işyerı ıcın basvurduk dedıler yanlışmı yaptılar acaba
Kalp26 Limlimlimaselim sadece dogum izni bitenler mi bu dilekceyi vermek zorundaydi yoksa diger calısanlarda mi verdi kimse bana hic bole bılgi vermedi
Limlimlimaselim Kalp26 kısa çalışma ödeneğinden yararlanamayanlar ücretsiz izin dilekçesi verdi ve bu haktan yararlandı. Kçö 1800 gibi bi ücret sanırım. Ücretsiz izine çıkanlar 1170 TL.