She Ücretsiz izine çıkıp e devletten bunu görüntüleyen var mı acaba? Benim henüz ne işkur sitesinde ne e devlette gözükmüyor.
akillibidikcgty She ücretsiz izindeyim ne desteği? Daha önce yarı zamanlı çalışma ücreti aldım ama bu dediginiz ne?
Minik_Hanim She kısa çalışma ödeneği ise e devlette ödenek yazsanız çıkıyor kısa çalışma/işsizlik tazminatı başlığında. Ama bunun başvuruları nisan ayında yapıldı, ilk ödemede bugün yapıldı. Şimdiden sonra olmuyor diye biliyorum..
Gamze_Defne She Ödeme bugün bana yattı ücretsiz izin maaş desteği.İşyerinin başvurması gerekiyor tanıdığım birçok kişiye de yattı
She Kalp26 evet aradım şimdi 170 i. Ayın 8 inden sonra paralar yatacak o zaman görüntülenir diyor 🤷♀️
Minik_Hanim Kalp26 işkur sayfasından kontrol edebilirsiniz, hakkettiyseniz yazıyor ne zaman ne kadar alacağınız
Kalp26 Minik_Hanim hangi sekmeden bakicam acaaba birde ben tam dogum izni bitisime denk geldi son 60gün kesintisiz prim yatmali diyor sartlarda ama ben dogum ıznındeydım prim yatmazli ızınde
Minik_Hanim Kalp26 bende doğum iznindeydim toplam çalışma süreniz önemli Iskur a girince anasayfaya gidin alt alta sıralı olan başlıklarda işsizlik tazminatı gibi bisey yazıyodu ordan görebilirsiniz
Limlimlimaselim Kalp26 Benimde izninin bitişine denk geldi.Kurum sahibi dilekçe istedi ücretsiz izin için muhasebeye vermiş. Dünde işkurdan mesaj geldi telefonuma ücret aktarıldı hesabınıza diye
Sekeremine Basvuru yapilmasi gerekiyomus eşim muhasebeci 3 mayıs sondu tarihi. Eşimde calisanlardan bazilarina yapmisti basvuru
Minik_Hanim She kısa çalışma ödeneğini de nakit desteğini de işkur ödüyor. Hepsi işkur hesabınızdan görüntuleniyor.
zumramomm She post açıyorsunuz ama yazılanlara cevap verme zahmetinde bulunmuyorsunuz.illet oluyorum😒😒