Damladerin YK_ yatar ins canım bende ev ısınır ısınmaz yatiricam şimdi öğlenleri yatıyor bir aya ins odasında yatacak geceleride
YK_ Damladerin inşallah cnm ya biz hep aynı odada uyuduk bide emzirmeyi biraktircam baya zorlancam yani once emzirmeyi biraktirip sonra odasına geçirmeyi düşünüyorm zaten
Damladerin YK_ bende 25 aylıkken bıraktırdım emzirmeyi ☺️ birlikte uyumadıysan kolay alışır diye düşünüyorum ins biz önce memeyi sonra emziği bıraktık sıra ayrı odada
Nurnur YK_ canım ben instagramdan duruhome sayfasından halı ve fon perde almıştım benimki isimli değil ama isimli de yapıyolardı gayet güzel ben memnun kalmıştım
YK_ Defneannesi_ senden başka kullanan kimsede yok galiba instada hangi sayfadan aldın cnm güvenilir sayfaları bileyim bari
YK_ Deletedmom278 merhaba yaa çok tatlıymış bu tarz stickerlar bakıyorum zaten paylaştığınız sayfadan mi aldınız tşk ederim bu arada 😊
YK_ Damladerin ben 24 aylık olur olmaz biraktircam bi günlük bile sabrım kalmadı aslında da bukadar sabrettim bi buçuk ay daha sabredeyim diyorm çok sık emiyor sabaha karşı geliyo yanıma ve geri gitmiyo malesef yarı zamanlı beraber yatıyoruz sayilir😇
Deletedmom278 YK_ Hepsini attığım yerden aldım. Sadece üstteki fotoğraf ınstagramdan onu da daha almadım aslında ama düşünüyorum fiyatı biraz fazla geliyor kararsızım 250 tl. Belki siz alırsınız diye attım.
YK_ Deletedmom278 yaa evet fiyatlar bu sekilde çok yüksek gerçekten bende o yüzden erken almaya karar verdim işte birden hepsini alamam diye sağol cnm
Damladerin YK_ zamanla azaltıp bıraktırın bence yoksa huysuzlasir uyku düzeni değişir ben bırakmaya yakın iki ay kala az emzirdim oyaladım bilmem ne azalta azalta birden bıraktırdım çok kolay oldu o yüzden
YK_ Supermom16 a evet onu takip ediyordum zaten güvenilir mi ona emin olamıyorum çok güzel modeller var orda sağol cnm 😇
melis_duru YK_ instagramda elenisthali sayfasından, kızımın odası dahil 4 tane halı aldım, güvenilir bulduğum bir sayfa olduğu için öneriyorum, bir göz atın derim. En güzel özelliği de makinede yıkanabiliyor olması
YK_ Damladerin bende öyle düşünüyorm şimdi oruçluyken gündüz çok yorar beni oylayamam diye bayramdan sonra azaltıp gündüzü tamamen bırakayım 10 gun de sonra geceyi birden keseyim diyorum çünkü gece daha zor olacak gibi