YK_ dolap büyük olmalı kesinlikle çünkü büyüdükçe sığmıyor bi şey yatağı ben Montessori aldım çatılı eğer alanınız büyükse 90*190 ölçü çok güzel uzun seneler gider yetişkin insan yatabiliyor yanı öyle soyliyim perdelerde bence renk pembe yada mavi degilde unisex olmalı çünkü ikinci çocukda farklı cinsiyet olursa Keşke dersiniz orta renk alsaydım duvar kavisi bencede güze fikir çizgililer moda ama çizgi karakterlilerde güzel yada yıldız ay gibi simgeler olanlar var çok şey var ins dışarı rahat çıktığınızda zaten cildirirsiniz hepsini almak istiyorum diye 😂