sundus Ay demek benim bezi bağlamamdan kaynaklanmıyormuş 🙄sinirlerimi bozdu 15 günlük bebeğim her açışımda sızdırmış nerdeyse atacağım hediye de geldi 3 paket ne yapacağım bilmiyorum 🤷♀️
Barismehtap 123456 bağlamadan kaynaklıdır diye düşünüyorum,şu an 3 numara sleepydeyiz,annem bağlayınca sızıyor ,ben bağlayınca hiç sızdığını görmedim henüz
Yagizmomms 123456 Sleppy kullanıyorum bide prima hangisi elime geçerse. Ikisinde de bi sıkıntı yasamadim.
Bulutailesi 123456 goon premium soft kesinlikle öneriyorum yumuşacık ve emiciliği çok güzel 👌🏻👍🏻Primadan bile daha iyi olduğunu düşünüyorum
Elifyagmur Sleepy kullanıyorum kızım doğduğundan beri geçen ay molfix i deneyim dedim 3 gün kullanabildim kızım nerdeyse 2. Derece yanık gibi pişik oldu tövbe ettim sleepy e geri döndüm şükür pişik olmadı birde sleepyde örneğin 7-10 kilo aralığı kullanıyorsanız bebeğiniz 8,5-9 kilo olunca bir üste geçerseniz sızdırma olmuyor
CaganBulut Bir paket kullandım aman allahım ya her bez değiştirmede komple giydiriyordum fırlamayı ondan önce premium care kullanıyordum çok pahalo dedim kendi kendime ama sleepy beni mundar ettim döndüm primaya birde 3 numaraya geçtik külot bezini aldım oh mis 👍🏻
CananK Gurbettebianne prima premium Care kullanıyordum kokusundan çok rahatsız oldum. Mühendis arkadasım bi bez firmasında çalışıyor. Eyv baby kullan dedi. Yaklaşık 2aydır kullanıyorum çok güzel.
Gokceee Ewet bende de aynı oluyordu ben primaya geçtim gece hiç değiltrmiyprum sabah kadar çok güzel emiyor ama slepyde pipisi bile 1 saat depiştrmezsem yapışıo emicilik yok koku hapsetmiyo ama primada koku yok pipisife yapılıyor memnunum