123456 bende sleepy kullaniyorum ama bizde sadece 3 numaraya ilk geciste sizdirma yapti dahada olmadi 3 + kullaniyoruz suan bi sorun yasamadik baglamanizdan kaynakli olabilirmi acaba ve biz gunde 3 bez kullaniyoruz gece uykusuna gecmeden once sabah uyaninca bide gun ortasinda hic sıkıntı olmadi pisikte yapmiyor zaten 2 ay 26 gunluk bu arada