Oğlum 8 aylık. Ertesi gün ayaklandım o açıdan çok zorluk çekmedim. 20 kilo aldım sadece 8’i gitti, 12 kilo hala benimle ve o meşhur sezaryen göbeğim 😀 herkes bir değil tabii ki, benim metabolizmam yavaş çalışıyor, kilo vermem için diyet spor sıkı bir düzene girmem gerekiyor o da bebekle mümkün değil 🤗