Ruyamm Asee 3. Gün ayaktaydım kilo almamıştım fazla hamileyken zaten eski halime döndüm şimdi 11 günlük bebeğim bu arada
Melegimmm9 Asee ilk gün ayaklandım ağrım vardı ama aprımı umursayacak halim yoktu.Kilolarımda doğumdan sonraki 3.gün hamile kaldığım kilodan zayıftım nasıl gitti anlamadım
Miniminisim-35 8 aylik bebeğim ve 66 ile başladım 72yle doğuma girdim gitmiyor yapıştı beni bırakmıyor boyda yok çok kalın duruyorum 😢😭 işe baslayinca diye kendimi avutuyorum düzenli hayatım olacak inşallah 1bucuk ayım kaldı🤷
Ssultannn Asee 10 günde toplarladım şükür şimdi bir aylık yarın tartılıcam merak ediyorum kaç kilo verdiğimi 😌
Asee Ssultannn benimde yarın 1 hafta olucak doğumda sadece 8 kilo vermişim ama şuan almaya devam ediyorumm malum lohusalıkk 😀
Princesmom Asee 3. Gün ayaklandım tabi hafif ağrı sızılar vardı 47 günlük bebeğim hamilelikten önceye göre 1 kilo fazlam var, herhangi birşey yapmadım aksine çok yedim bünyeyle alakalı ( normalde kilo almaya meyilli vücudum hatta kilolarımı hiç vermem diyordum) bol su içmenizi öneririm ama. Emzirdiğiniz için su kaybını önler ve kilo vermenizi hızlandırır.
newmoom Asee 3 gün sonra yani eve gelince mecbur 55 ile hamile kaldım. 75 ile doğuma girdim şuan 65 kiloyum. Pekde umursamıyorum yiyorum surekli 😂 bebeğim de 1ay 15 günlük. Yani 10 kilo doğumda birden bire gitti dahada gitmedi kaldı öyle 😂
Balbocegi Asee ilk gün ayaktaydım her iki çocuğum da da. Kilomu da ilk 20 gün içinde verdim. Fakat benim ki kilo değil ödemdi. Hamilelik sürecinde çok dikkat ederek ilerledim. O yüzden fazla almadım. Bebeğim 2 ay 17 günlük
deletedmom1212 Asee 10. Gunden sonra kendimi toparlayabildim cok agrim vardı. 75 kg ile doguma girdim 6 ay gecti suan 61 kiloyum hicbir sey yapmadım bünye olarak zaten cabuk kilo verebilen biriyim cok yerim ama almam
QueenMom__ Asee akşam sezaryen oldum gece ayaklandım 27 gündür halaa öyle devam 😊 ikinci haftaya girdiğimde 7 kg gitmişti. Toplam 18 kg almıştım şimdi 9 kg gitti. Hamilelikte bu kadar almazdım ama sigara bırakmamında etkisi olmuştu malesef. Ama yinede iyi gidiyorum bence 🤷♀️😅
mrvcr Asee öğlen sezeryan oldum akşam duşa girdim. ertesi gün ayağa kalktım, 7. gün araba kullandım 😬 gel görki kilolar aynı hızla gitmedi. 25 kilo almıştım, oğlum 3.5 aylık 18 kilo verdim, 7 kilo ve göbek hala benle ☹️
DogaLina Asee hiç ağrım olmadı diyebilirim 😆 30 kilo almıştım ben 🙈 doğumda 10 gitti sonra logusalıkta bi 10 daha gitti kalan 10 hala benle 😆 karantina sağılsun eklemeyede devam ediyorum 😡
Nilmila DogaLina oo bndn çok alanda varmş🤣🤣21 falan aldm bnde 8 9 kg kadr duruyor bndede karantinadan