Tosbikgiller19 bende tek bakıyorum ama sizinki ikizmiş çok zordur heralde ama düşünününki siz yatıp bi köşeye yorulsanizda ya da her dediklerini yapıp kucağınıza alıp birlikte oyunlar şarkılar ilgilerini çekecek her şeyi deneseniz de bu dönem illa ki ama illlaki geçecek gidecek çoğunu hatırlamazsınız belki onların aklında güzel kalmak için uğraşın deneyin sadece ağlayabilirler olsun bebek demek ki ilgi istiyor mız mızlık yapıyor. Her şeye alışmaya çalışıyor büyümeye, kakasi disinin can acısı, siz sadece birlikte güzel zaman geçirmeye odaklanin bence .
Eşiniz anlayışlı olsun biraz gerekirse genelde makarna yiyin, ya da hem sağlıklı balık alıp alıp fırına ativerin , oyuncakları dökün sesli oyuncaklar dikkatlerini çekiyor oynasınlar , hatta ikizler zaten birbirleyirle itişe kakisa buyurler. Sagliliklar sa ağlamaları geçer gider yani.
Müzik falan acın işte dikkatleri dağılsın
Moral verebilir size belki şu sayfayı tavsiye ederim ikizleriyle ilgilenmesine bayılıyorum 💘
INSTAGRAM:guzellik_hemsiresi☺