Tosbikgiller19 ah canım ya kimse senin anneligini sorgulayamaz kimsenin haddine değil hele ikiz annesi olmak iki kat zordur eminim, benimde oğlum var birtane 1 aydir beslenme reddi yaşıyoruz ne meme ne mama süt biberon hicbisekildr almıyor 3 ay 16 günlük 10 gundurde gündüz gece uykuları birbirine girdi normalde çok güzel uykuları olan bir bebekti, bende kafayı yemek üzereyim annem uzak kayınvalidem uzak değil ama varla yok arası, imkanın varsa al çocukları bahçeye çık dışarı çık eve bı yakınını çağır güvendiğin hastalık getirmicek birileri ben öyle yapıyorum, alıp çocuğu gidiyorum yeşillik bahçeli yerlere öyle imkanım var , haftaya 20 yaş altına 4 saatliğine dışarı çıkma izni var pilini pirtimi toplayıp annemin yanına yazlığa gidicem , varsa boyle veya daha başka imkanın kendini dışarı at insan evde delirir inan ki