Kayracim bunların hepsinde pozitif çıkıyor mu ?
Dün gittim test yapılmadığı için geri döndüm. Başka hastaneyede eşimi ikna edersem giderim. Çünkü o benden daha çok ordan kapmaktan korkuyor.
birde dün gittiğimde test yapılmadığını tomo içinde belirli belirtiler olması gerektiğini söyledi. Nefes darlığı gibi. Her gelene test yapıyormusunuz?