dün gece ateşim 39un üstüne çıktı. Sabahtan beri zaten 38in altına düşmüyordu. Yatmadan öncede 38di gece oğlum uyandığında şiddetli bel ağrısı ile yataktan doğrulamadım ateşimde 39un üstüne çıkmış. Şiddetli halsizlik, baş ağrısı vardı. Acilden giriş yaptık. Tomografi ve kan değerlerine bakıldı. Temiz olduğunu ve covid19 bulgusunun olmadığını söylediler. Yarın gel test yaptır dedilerrr ama benim sormak istediğim tomografi ve kan değerleri temizse testte pozitif çıkma ihtimali var mı? Acaba doktoru sorularımla bunalttığım için mi test yaptır dedi 😆 ha bugünde çok fena boğazım ağrıyor