Taze_annee 3 ve 5. aylarda 2 dozunu da yaptırdım. Yaptırılması gerektiğini düşünüyorum. Bazı anneler aşıların tam anlamıyla koruduğunu zannediyor sanırım. Her aşıda az da olsa hastalığı kapma olasılıkları var. Aşının manası hastalığa yakalansalar da çok daha hafif atlatmaları. 🙂