Taze_annee imkanın varsa mutlaka yaptır derim. Bizim doktorumuz aşı olmayan 4 aylık bebeği yoğunabakıma almak zorunda kaldım rotadan dolayı kesinlikle ihmal etmeyin mutlaka geçirecek çocuk bunu ama bir evde geçirmek bir de hastanede ağır olarak geçirmek var çocukların bünyeleri çok sarsılıyor demişti (devlet hastanesi doktoru )ve çevremde yaptırmayanların hepsi pişman onlarda mutlaka yaptır demişlerdi. Şimdi haftaya 2. Dozu yaptıracağım nasipse. Ayrıca hiçbir aşı %100 koruma sağlamaz zaten sadece o hastalığa bağışıklık sağlamak ve kolay atlatmak içindir. Kızamık,kabakulak,su çiçeği… bunları da geçirmesin o zaman hiçbir çocuk bunlarında aşısını oluyor sonuçta 🤷🏼♀️Aşıdan zarar gelmez yaptırın siz tedbirinizi alın sonradan pişman olmaktansa kaybedecek birşeyiniz yok sonuçta