Benimde 19 günlük bebeğim var. Dün kontrole gittik sarılığı 6 çıkmasına rağmen uzayan sarılık dedi kan testi fln yaptı ordada karaciğer enzimleri mi ne yüksek dedi uzayan sarılıkta olabiliyormuş bebeğimde düzenli olarak emiyor bol bol sütüm de var bencede çok takıp da sütün gitmesin cnm bol bol emzir geçer inşallah