Bsrapolat092 Arkadşlar mrb. 25 günlük oglum war sarılıgı hala gçmedi az bişey azalma war. Acaba geceleri sarı gece lambası kullandıgm için geçmio olabilirmi.
Ndd_mhmt Bsrapolat092 onunla alakalı olduğunu düşünmüyorum bizde de vardı giderek artan bir sarılık yaşadık çünkü düzgün emmiyordu beni bende sütümü sağıp biberonla vermeye başladım öyle geçti sarılığımız sizinde inş tez zamanda geçer 🙏🏼
Laloba Bsrapolat092 sarı lambayla alakası olduğunu sanmıyorum ama biz beyaz floresan bağlamıştık yatağın üzerine faydası oldu denemekten zarar gelmez birde güneş ışığına çıkarın hergün 15 dakika özellikle kolları bacakları çıplak olsun bizim 2 günde gözle görülür azaldı 2 hafta oldu geçti nerdeyse
Afrazynp Bsrapolat092 hayır canım okunanla alakası bile yok eğer düzenli beslenebiliyorsa sıkıntı etme o gözlerinde ve yüzündeki sarılık 1 2 ay kadar kalır
Ndd_mhmt Bsrapolat092 bir ay sürdü her bebekte olan bir durum endişe etmeyin ama tedbirli de olun biliyorsunuz bu dönemde hastahaneler pek güvenli değil eğer biberon vermek istemezseniz sütünüzü kaşıkla içirin sık aralıklarla sürekli emdikten sonra da verebilirsiniz ben biberon kullanmak istemediğim için uzadı sarılık ama keşke baştan verseymişim
Bsrapolat092 Bende burdan alaka kurdm. Sarılıgı cok olan bebekleri küveze koyup beyaz mavi ışıkla tedawi ediyorlardı ya. Ne bileyim kuruntu yapıyorm işte 🙇♀️🙇♀️
Tuba7326 Bsrapolat092 evt canm aslnda alaksı var bilirmsn önceedn sarı örtü örterlerdi ve buda bebeklerdeki sarıgı etklyrmş. Ebemzde demişti mavi yada beyaz ışk kullanablrsnz diye.
HfzRumeysa32 Bir doktor tavsiyesi üzerine mamasına bi çay kaşığnın yarısı kadar (toz) şeker koydum bunu iki kez yaptım ve sarılık tamamen geçti. Kaç tane akrabamız da yaptı tecrübe ile sabit tabi tercih sizin.
Tgcmrt35 Bsrapolat092 şu an çok normal 1 buçuk aya kadar devam eder benim oğlum öyleydi yani sürekli emzir geçer inş
HfzRumeysa32 Bsrapolat092 mamaya öyle öcü gibi yaklaşmayın en azından sarılığı geçene kadar kullanın derim ben iki kere de bitirdim sarılığı sütümüde zorla içiyordu komşumuzda benle aynı zamanda doğum yaptı bebeğinin artık kanı değişecekti sarılıktan en son çare bunu denedi de bebek sonunda iyi oldu tabi tercih sizin
Naimeulger06 Bsrapolat092 uzayan sarılık vardır canım benim oğlumun 36 gün sürdü doktor bi hap verdi öyle geçti
gamzemustafa Bsrapolat092 benim oğlumda da vardı 9 gün hastahanede yatmıştık 1 2 ayda ancak geçti bol bol Emzirmek beslemek lazım geçmiş olsun