morsevenfilolog Evybaby kullanıyorum. Poposu asla ıslak kalmıyor, lastik izi hiç yok, taşırma sızdırma hiç yokm geceden sabah 10 saat duruyorpoposunda harika bir bez. Bundan önce sleepy, baby turco, canbebe, bim, şok denedik. Hepsinde lastik izi inanılmaz yara yapıyordu, taşırma desen inanılmaz taşırıyorlar, emicilik yok, berbatlardı.