morsevenfilolog sabahları kullanmak için ekonomik ve iyi bir bez arıyordum, canbebenin yeni çıkan bezini denedim ama aşırı memnun kaldığım söylenemez. Bence ekonomik olsun derken aslında sık sık bez değiştirerek daha pahalıya geliyor. Geceleri prima pure kullanıyorum, inanılmaz memnunum. 13-14 saat kalsa bile asla sızdırmıyor, ıslaklık bırakmıyor, taşma ve sızıntı yok, bariyer izi yok. Sadece pahalı. Premium careda oldukça iyi iş görüyor, sadece içinde parfüm olduğu için uzun süre (özellikle gece) bağlı kaldığında kızımda isilik gibi kızarıklıklar yapabiliyor.