Busraae canım ben tedbir alıp gittim hastane özel olduğu içinde önlemler alınıyordu zaten gittiğimizde bizle beraber 3 kişi vardı boştu diyebilirim muayene olduk geldik tabi aşı da 5. Ayda gittik 3 gün önceydi mama değişikliği galan yapmam gerekiyordu doktora danışmam lazımdı boy kilo vs ben sağlık ocağını tercih etmiyorum bizim buradaki yetersiz benim için en azından ilgi alaka sıfır doktor sadece bir tane hemşireler laylaylom güven vermiyor açıkçası