Busraae Merhaba kızlar 4 aylık olucaz 3 aylıkken kontrole gitmemiştik virüsten dolayı sizce 4.ayında götürmeli miyim kafam cok karısık
Ocakannesi5341 Busraae ben de aynı durumdayım. Sağlık ocağına gidicez inşaallah aşı için ama hastaneler bence hala riskli
GUBILIK Busraae bence sorunu yoksa boyunu kilosunu olcun saglik ocagina telefonla danisin. Ya da sabahin korunde kimse yokken gidin
Busraae Ocakannesi5341 evet banada öyle geliyor canım kafam karıstı valla gitsek bi dert gitmesek bi dert 😊
Busraae Sakura-chan evet saglık ocagına mecbur gidicez canım ama hastaneye doktorumuza gitsek mi diye kararsızım
Zeliha47 Gidilyor kızlar bizde 3 te yapamadk kontrolü virüsten dolayı aradlar 4.ayda mutalaka aşı haplcğnı sölediler
Busraae Ocakannesi5341 canım bisey sorucam sana bide hamileyken aşı vurmuslardı ya bize dogumdan sonra vurdular mı sana?
Tu-ba1091 Busraae bana vurdular tetanozdan bahsediyorsunuz sanırım iki doz olmuştum Doğumdan sonra üçüncüyü vurdu ebem beş doz olduğunu geri kalanları birer sene arayla vurucaz dedi
Tu-ba1091 4 ayında doktor kontrolüne götürmemiştim ama sağlık ocağında aşılarınu oldu boyunu kilosunu ölçtüler sağlığında herhangi bir durum yoksa bir süre dah erteleyebilirsiniz
dbm Busraae 4.ayında sadece sağlık ocağına aşıya götürdüm boy kilo ölçüldü. Doktora gitmedim. Şimdi 5e giricez ek gıda, oturtma vs bazı sorularım olduğu için mecbur gidicem yoksa bu ayda gitmezdim .
Busraae dbm anladım kuzum olmazsa bende öyle yaparım 5.ay daha önemli belki o zamanada düzelir hersey insallah o zaman gideriz
Nagolinda Begrich rota aşısı ya 2. Ve 4. Aylarda ya da 3. Ve 5. Aylarda yapılır. Başka aşılar da var. (DaBT - IPA - Hib) ve (KPA) aşıları 2. Ayda vurulan aşıların 2. Dozları vurulacak.