Merve Merhaba, sanırım joie’nin chrome modelini aldınız. Ben chrome ile Litetrax 4 arasında kaldım. Çift yönlü kullanım olduğu için chrome modeline kayıyorum daha çok. Siz chrome modelinden memnun musunuz? Bebeğiniz biraz büyüdüğünde bebek arabasına sığmama gibi bir durum olur mu sizce? Bir de çok alçak gibi bir yorum okudum, doğru mudur? şimdilik öngörünüz nedir?