Aysenur42 Merhaba arkadaşlar joie chrome bebek arabası kullananlar tavsiye eder misiniz? Sürüşü kullanımı rahat mı? Bebeğim 3 aylık henüz, Maxi cosi oto koltuğumuz var onu takıp kullanacağım ilk aşamada bize doğru sürüşü nasıl? Bazı arabalarda yön değişince sürüş zorlanıyor çünkü. Oturma yerleri çıkarıp yıkanılabiliyor mu? Cevaplarınızı bekliyorum :)
HzlCgn Ben hem pusetini hemde bebek arabasını aldım.Şu an için gayet memnunum.:) kapatıp açması çok kolay.Sürüşünde sıkıntıı yaşamadım özellikle kasislerden falan da geçtim:) Tekerlekleri çıkarılıp takılıyor.Kumaşıda yıkanabiliyor iyi ki joie almışım diyorum. :)
Aysenur42 HzlCgn Teşekkür ederim çok yardımcı oldunuz :) Bebeğiniz kaç aylık? Biraz sırt kısmı sert gibi geldi bana rahat ediyor mu? Bir de ne kadara almıştınız? Şuan ebebek’te 1.250₺ acaba beklesem biraz indirime girer mi yoksa yeni yılda daha da mı artar bilemedim
HzlCgn Bebeğim 2.5 aylık. Ben puset ve bebek arabasını toplamda 1.200 gibi bir fiyata almıştım.Yanlış hatırlamıyorsam mayıs gibi almıştım indirime girince.Ama üstüne zam gelmiş.Doğumdan sonra tekrar baktığımda fiyatı artmıştı.
Aysenur42 Başka kullananlar da vardır illa ki çok popüler bir araba çünkü. Yorumlarınızı bekliyorum arkadaşlar
Aysenur42 asocialmom Ben de aldım bugün indirimden. Hatta araba koltuğumuzu üzerine takıp kullandık. Sürüşü falan çok güzel. Sen de memnun kalırsın inşallah.
asocialmom Aysenur42 ben de aldım büyük ben daha doğum yapmadım sırf kullananlara ulaşabilmek için Happy kids açtım 😂 inşallah kullanmak nasip olur 😊
sevgi91 Aysenur42 merhaba çok uzun zaman geçmiş am Joie chromedan hala memnun musunuz 2-3 yaş çocuk içine sığmaz deniyor fikriniz nedir herhangi bir dezavantajı var mı sizce
Aysenur42 sevgi91 Merhaba, evet memnunum. 1.5 yaşında kızım hala rahat sığıyor eğer oturmak istemeye devam ederse 3 yaşı da rahat çıkarır. Çünkü kemerleri, ayak koyma kısmı ayarlanabiliyor büyüdükçe.
asocialmom sevgi91 memnunum ama sanki daha hafif daha küçük bi şey almak daha iyi olurmuş eşimle çıktığımızda sorun değil ama tek başıma açıp kapatmak kucakta çocukla mümkün olmuyo
sevgi91 asocialmom 2-3 yaşına gelince kullanılıyor mu acaba içinin dar olduğu söyleniyor bir de oturma ünitesi sallanıyor mu tak çıkar olduğu için ?
asocialmom sevgi91 yok hayır sallanmıyor. Evet belki 2,3 yaşında dar olabilir benim kız daha 10 aylık şu an sorun yok sığıyor ama ilerde ne olur bilmiyorum