Rmys19 mihrosum acaba tam sıkmıyormusunuz ilk başta benimde öyle oluyor du gevşek bağlıyorum diye ama şimdi iyi yaklaşık 9 buçuk kilo falan kızım
_mercanligunler 9 kiloyuz,molfix 5 kullanıyorum rahat olsun diye öyle afaki bir büyüklüğü de yok 😂 doğduğundan beri molfix kullanıyorum sızdırma falan olmadı memnunum yani 🤗
senasahin mihrosum hiç taşma olmadı uykuya geçmeden değiştiriyorum gece bir kere kalkıyor zaten çok doluysa değiştiriyorum yoksa uykusu bölünmesin diye sabaha bırakıyorum bir numara büyük alın çiş dolunca daha rahat eder hem taşmaz hem ağırlık yapmaz bence
Ecerg mihrosum Bebeğim 10,5 kilo doğduğundan beri kullanıyoruz şuanda da molfix 4 numara kullanıyoruz çok memnunum ne pişik ne taşma hiçbiri olmadı 🌸☺️🧸
gezgin_anne mihrosum bebegin 7.5 aylık sleepy den molfix e geçtim çok memnun 4 numara kullanıyorum biraz büyük geliyor ama taşma koku falan yok
dunyam2020 mihrosum 4 numara kullanıyoruz hıc ne sızıdıryor ne tasırıyor prıma premıum pampers kullanıyordum bıraktık onu 2 aydır molfıx pure soft vok ıyı pısık te yapmadı .tarttırmadık en son 8 kıloyfu 4 numara kullanmaya baslamıstıjk suan kac kılo bılmıyorum ama hala 4 teyız