mihrosum Bebegınız kac kg? Ya biz 3 numara kullanıyoruz ama kac gecedir tasıyor.gece uyanıyoruz heryer cıs saka gibi. 4 numaraya gecelim diyorum sanki oda baya buyuk gıbı
Pirnces mihrosum bende ilk defa molfix aldim 4 numara bebegime prima kullanirdim.bulamayinca esim onu aldı ama hic memnun kalmadim
Prens_annesi2110 mihrosum ben kullanıyorum canım çok memnumum.. bebeğimde 10 kilo ama epeydir kullnıyorum bunu aylar oldu
Mom16 mihrosum bebeğim 7.5 kg prima premium care kullanıyorduk 3 numara sızdırma yapınca molfix e geçtik 4 numarasına. Ben çok memnunum pişik de yapmadı prima gibi ağır da kokmuyor
senasahin mihrosum bebeğim 8 kilo civarı başından beri molfix kullanıyorum çok memnunum 4 numaradayız şuan sıktığı anda bi üst numaraya geçiyorum ben
mihrosum Pirnces yaaa bız basından beri molfix kullandık prımaya geecsem pısık olurmu bez degıstık diye korkuyorum. Sen neyden memnun kalmadın kuzum
Pirnces mihrosum canım cok kalın kalıbı dar gunde 8 kez degisiyorum 🙄 prima 3 kez degistirirdim primadan molfix e gecince korktum bende pisik olur diye ama olmadı ama birdaha asla almam primaya devam 😅
Pirnces mihrosum kuzum kiloyla pek bağdastirmana gerek yok bakarsin sıkıyorsa bir ustune gec kalıp farkida oluyor ayni marka olsa bile zaten 3 numara kulaniyorsun sanırım sıktığınıda dusunuyosun atlayabilirsin 4 e ♥️💐
mihrosum Mom16 alla alla bende prima ya gecım dedım.her gece tasırıyor. Yavrum hasta olacak heryer sırılsıklam cıs 😥
Prens_annesi2110 mihrosum 4 maaxi kullanıyorm ama belki bi daha alışımda bi üstüne geçebilirim sizin bebek kaç kilo
senasahin mihrosum hiç taşma olmadı uykuya geçmeden değiştiriyorum gece bir kere kalkıyor zaten çok doluysa değiştiriyorum yoksa uykusu bölünmesin diye sabaha bırakıyorum bir numara büyük alın çiş dolunca daha rahat eder hem taşmaz hem ağırlık yapmaz bence
Tubali mihrosum bizde 4 numara molfix pure soft kullanıyoruz çok memnunum 3 numara bitmeye yakın bizde de baya sızdırmaya başlamıştı 4 daha güzel sarıyor oğlum 9 kiloya yakın
Rmys19 mihrosum ben kullanıyorum çokta memnunum 4 numara kullanıyorum hiç sızdığını görmedim kızım 10 aylık arada bide evy beby kullanıyorum ikiside kullanışlı