Arkadaşlar bende aldım doğum öncesi hatta bir heves ama kullanmadım. Doktorlar hiç önermiyor. İçerdiğinde succinic asit varmış ve ten ile temasında cilde zararlı olabiliyomuş. Ben koparma yutma boğulma riskinden de korktum açıkcası. Siz de bi araştırın isterseniz almadan önce.