Emin_e Mavis89 bence hakli çocuk ben de pek sevemiyorum insanlarin gercek yuzlerini gördükçe:) şaka bir yana daha cok kucuk pek de kimseyi gormediginden normaldir, zamanla alışacaktır…
Seboss12 Mavis89 zor olmaz babaanneyi dedeyi görünce bile deli gibi ağlıyordu benimki şimd baya iyi oldu ama bide diş çıkardı acaba dedik onun huysuzluğu mu diye düşündük birazda sizdede çarkı öyle bişey