Mavis89 Ya benim 3.5 aylık bebeğim başka insanları görünce eve gelen giden vs çığlık çığlığa ağlıyor. Başlık komik oldu ama insan sevmiyor herslde :) Bu geçici bi dönem midir geçer mi bilemedim bu aileden biri de olsa böyle yani yaşayan var mı ?
ozgurkus Mavis89 valla korona sebebiyle benim çocuğum dünyanın ben ve babasından ibaret biliyor büyük ihtimalle 🤣Birilerini görünce ne tepki verecek bende merak ediyorum açıkçası 🤪
Deletedmom23113 Mavis89 bizimde şuan böyle , haftaya 4 aylık olacağız herkese değil ama seçiyor resmen insanları 🙈 , bi de babannesiyle dedesini görünce ağlıyor şaka gibi 😀😀🙈🥀 bazen kimseyi istemiyor ağlıyor bazen gülücükler saçıyor , dönemseldir umarım :))) bir de devamlı evde anne ve baba görüyor çocuklar malum koronadan , yabancı görünce şaşırıyorlar
Arasannesi Mavis89 hahaah baslıga güldüm😂 dısarı cıkmadıgımızdan kaynaklıdır bence bu vırus donemınde bebeklerımızde eve tıkıldı belkı dısarıyı gormus olsalardı okadar tepkı vermezdı
Deletedmom413 Mavis89 Basta öyleydi cok zorlaniyodum Alismaya basladi tam az aglar olmustu ki Eve tıkıldık 🤣 başa sarmis olabiliriz bitsin anlayacagiz
GameProMom Benimkide o zamanlarda öyleydi , şimdi 8 aylık, dışarı çıkamıyoruz , eve de kimse gelmiyor ama balkondan vs komşuları görünce artık ağlamıyor , belkidr uzak olduğu için , bilemiyorum 😬
Mavis89 Arasannesi yani biz de 2 ay kadar çıkmadık karantina dolayısı ile şimdi aileler geri döndü vs çok ağlıyor ananeye babanneye bile
Hosgeldiannelik Mavis89 benim de 3 aylık ben de çok merak ediyorum başka insanlara ne tepki vercek diye ama çocuk anne baba ve aşıya gidince maske takmış insanlardan başka kimseyi görmedi 50 gündür
Bbdenizz Vallahi benim kızımda 4 aylık şu korona yüzünden babasıyla beni görüyor. Birini görüncede cok ağlıyor uyumuyor zor durduruyorum hatta bazen durduramıyorum umarım geçicidir bu süre
Mavis89 Bbdenizz aynen bizimki ds öyşe bütün gece çok tedirgin olup uyumuyor üstelik sıçrayarak uyanıyor
Kubraegit1 Mavis89 3.5 aylıkken öyleydi eve misafir gelse rahat vermezdi 😂Şimdi 6 aylık görğcez bakalım virüs bitince 😂
Melike09 Mavis89 ahahaa haa aynı ben😂😂 zamanla alışır canım. Bebişlerde haklı eve tıkıldılar insan görmediler ki. Benim kızım da yasaktan önce halasını falan görüyordu benim yüzüme bakıyordu tanımadığı için ağlamadı Allahta bizimki
Prensinannesii06 Mavis89 benimki de tam tersi ya yolda gördüğüne gülücük atıyor gel deseler hemen atlıyor kucağına herkes ne güzel insan yadırgamıyor diyor ama bence güzel değil anneanne babaanne dede falan tamam da bu sefer oğlum atılınca insanlarda hemen kucağına almaya çalışıyor bende izin vermeyince ters ters bakıyorlar 😀
Seboss12 Mavis89 benimki de öyleydi babası ve benden başkasını istemiyordu ama düzeliyor şimdi 4 buçuk ayı geçtik baya yoluna girmeye başladı
Seboss12 Mavis89 zor olmaz babaanneyi dedeyi görünce bile deli gibi ağlıyordu benimki şimd baya iyi oldu ama bide diş çıkardı acaba dedik onun huysuzluğu mu diye düşündük birazda sizdede çarkı öyle bişey