Banumete sleepy kullanıyorum ben dogdugundan beri sleepy 5 büyük geldiyse eğer 4+ almanı oneririm çünkü 4 numara 5 numaraya göre küçük ve sıkıyor cirtlarindan bende şuan 4+kullanıyorum kilot bez kullanıyorum eğer istersen tavsiye ederim sızdırma vs yapmıyor ve kilot bezle oğlum çok çok rahat hareket ediyor tahriş veya sıkma iz gibi problemimizde hiç olmadi .