Merhaba sevgili anneler bişey sormak istiyorum biz molfix 5 no kullanıyorduk eşim sleepy 5 no almış ama molfix göre kalıbı biraz büyük sleepy 4 ve 5 arasında fark var mı ? Yani 4 no alsam olur mu merak ettim ilk kez sleepy kullanıyorum kalıbını baya büyük bebeğim 12 kilo ne diyorsunuz ? 🤨