Seutfu Yavuzuannesi2012 bende de gida olarak gözüküyor başvuru durumunda BAŞVURU yazıyor sadece. Ödeme tutarı filan yazmıyor. Bu nedir acaba
Yavuzuannesi2012 Seutfu hç bilmiyorum canım bizdeki gıda yardımı başında gıda yardımı yazıyor. Tutar da 500 tl yazıyor onu arayıp öğrenin bence