Kızlar pandemi 1000 tl ye basvuru yaptım reddedilmişti bugünlerde yeniden basvuru ekranı açıldı yine başvurdum onaylanmış 500 tl ödeme görünüyor . Ödeme durumunda tedarik edilemedi bankaya teslim edilmedi yazıyor . 1000 tl idi bu basvuru neden 500 tl verecekler ki ?