Rumeysa_miran Sahreyldrm bilmiyorum ki canım bende çok kararsız kalmıştım hangisini versem diye çevrende hiç keçi sütünden yapan yoktu inek sütünden yaptım hep çok seviyor her gğn bir kase yiyoruz
Benimoykum Sahreyldrm 5.5 ayda hafif hafif taduma başlamıştım zaten bı çay kaşığı veriyorsun günlük zaten hepsini 3 gün kuralına göre verince ek gıdaya geçmesi 7. Ayı buluyor
Sahreyldrm Benimoykum aynen bide onu düşünüyorum zaten hepsini deneyip tek tek verene kadar bir iki ay geçecek