Siz hangisinin fikirlerini daha çok dinliyorsunuz? Bugün sağlık ocağına gittik rota aşımızin ikinci dozu oldu 5 ay 9 günlüğüz kilonuza boyumuza bakıldı ek gıdayla alakalı birkaç şey sordum ebemiz yavaş yavaş tattirabilirsin istersen dedi ben de çok çok hevesliyim bu konuda heyecanlıyım 🤗 sonra eve geldik doktorumuza mesaj attım işte şu kiloda boyda ebemiz böyle söyledi napalim siz ne düşünüyorsunuz bu konuda dedim o da 6 aydan önce hicbisey vermeyin dedi 🙄 aslında doktorumuzu çok seviyorum çok da memnunum ama işime gelmedi heralde dediği 😄 birkaç kez yoğurt denemiştim çünkü sevmişti kızım çok iştahlı da maşallah o yedikçe bende bian önce başlasak diyordum velhasıl doktorumuz bekle dedi ufak ufak tattirmayi da mı bırakayım sizce 🤔