Kahve_keyfi pasabeyy bende vermeyi düşünüyorum canım ama tadımlık meyve süzgeçleri varya ondan alıp emsin istiyorum da bakalım
pasabeyy Kahve_keyfi Aynı.fikirde bazı kısım bazilarida düşman resmen ek gıdaya bende biliyorum kesinlikle 6 ay önceden verilmemesi gerektiğini ama zehir vermiyorum sonuçta ve doyumluk değil tadımlık çay kaşığı ucu kadar sadece 😳
Kahve_keyfi pasabeyy Aynn canım burda biri yazmıştı erken vermeye başladığı için ilk cocugu herseyi yiyormuş ama ikinci çocuğa vermemiş çok seciciymiş bence etkisi vardır diye düşunuyorum