Hasaninannesi ben bir aydır ince bir yastık kullanıyorum bebeğim 3 ay 5 günlük . İlk zamanlar hep yan yatırıyordum ama sonra öyle yatırınca direk uyanmaya başladı. Kusma falan olmasın diye yastık kullanmaya başladım. Eğimli olunca başı daha iyi uyuyor uyanmıyor