Semapekyilmaz Ülkemizde az çok aklı çalışan okuyan herkes doktor, mühendis , avukat , öğretmen olabilir . Ama önemli olan meslek, statü değildir, önemli olan vicdan sahibi , merhametli , ahlaklı , sağduyulu insanlar olabilmektir . Öğretmen olmak , her şeyin en doğrusunu en iyisini bilmek değildir . Ki bahsettiğiniz bayan öğretmen olmuş , ancak eğitimci olamamış . Öyle olsa başkalarını yargılayacak cümleler kurmaz , kendi düşüncelerini başkalarına aşılamaya çalışmaktan herkesin kendi doğrusu olduğunu kabul ederdi . Kadın güçlüyse , çocuk güçlüdür , aile güçlüdür , toplum güçlüdür. Gelişmiş toplumlarda artık kadının çalışıp çalışmaması üzerine tartışmalar yapılmaz . Kadın çalışırken hangi hak ve özgürlüklere sahip olmalıdır , bakışı hakimdir . O yüzden ne mutlu üreten , düşünen , eğiten , bir nesil büyüten, ÇALIŞAN kadınlarımıza .