Çalışmak denince neden kadınların hoşuna gidiyorda, evde otur çocuğuna bak deyince zorlarına gidiyor anlamış değilim. Tamam tabikide yanlış tabir ediliyor aksettiriliyor. Bir kadın ne isterse yapabilmeli. Bu otoriter baskılar sonucunda bu şekile geldi bu olaylar zaten. Ama ters algılamamak gerek. İnsanın evi her şeyidir diye düşünüyorum büyük bir vaktimiz evde geçiyor. E çocuğuda canı olduğuna göre öncelik bunların olmalı. Tamamen kendi düşüncem tabii herkes özgür düşünmektedr istediğini yapmaktada..