Emzirme aralığı kaç saat olmalı ki.
2 saat yapınca acıkmıyor gibi. Genelde 3 saat oluyor ama az içince aç aç nasıl dayanıyor anlamıyorum.
Bi postta 4 saate doktor çok fazla demiş. Benim kızım 20 günlükken doktor 3 buçuk saati geçirme demişti. Şimdi büyüdüler 4 saat bazen olamaz mı 😱 dün gece 6 saat içmeden uyudu. Biz de uyumuşuz uyandırmadım. Birçok anne uyandırmayın dedi ama 6 saatte acıkmıyor mu bu bebek 😥