Benim bebeğimde 3 ay 18 günlük başından beri mama kullanıyoruz 2 hafta emzirebildim. Hep sıkıntı çıkarıyordu mama yeme konusunda. En son biberon ucunu değiştirdim mamayıda değiltirdim 4 saatte 150 cc içen bebeğim 3 saatte bire düştü. 1 hafta bpyunca bu şekilde yedi sonra yine başladık ağlamalara arrtık dayanamıyorum bende aglıyorum biliyorum ki yicek ama yemiyor bugün doktora götürdüm 4 saat fazla dedi kilosu az dedi 4.ayda ek gıdaya başlıcaz dedi içim sinmedi tekrar başka doktora götürücem. Artık yıprandım ve gece hiç yemiyor nasıl çözümü var bilemiyorum 😟