Eslemervaninannesi Ygzmomss oruclusunuz acikmissiniz satasacak yer ariyorsunuz. tatlı dille uyardim ne bu asabilik ? tutki yanlis anladım uykusuzluktan en kotu ihtimal salagimdir okuduğumu anlamiyorumdur bu kadar sert tepki neden ??
Ygzmomss Eslemervaninannesi değilim bebeğimi emziriyorum tutamıyorum ☺️ ama neyse uzatmayalım hayırlı günler diliyorum 🌸
Momofkerem Azizealyalina benim de doğduğundan beri kendi kendine acıkınca uyanıyordu hiç saat kurup falan uyandırmadm max 3 saat sonra uyanıyordu zaten ama daha fazla olmamalı diye biliyorum
TalentedMom Azizealyalina Daha çok küçük sarılık olabilir mutlaka uyandırın üzerini çıkartın burnunu sıkın 2 saatte bir emzirin