Azizealyalina Bebeğim 4 günlük ve uyuyor aralıksız 3 4 saati bulabiliyor uyandırmaya çalışıyorum uyanmıyor 3 saatte bir emzirmem sıkıntı olur mu acaba gelişimini etkiler mi maşallah sütüm var acıkıcınca kendisi uyanıyor ve emiyor
Yagmurasaf Azizealyalina tadını Çıkarma bence benimkide öyleydi şimdi tam tersi zombileştim uykusuzluktan 😂
Ygzmomss Azizealyalina çok küçük daha 2,3 saatte bir beslenmesi lazım 3 saat geç değil ama 4,5 saati bulmamalı emzirme aralığı suan.
Ozumce Azizealyalina ilk aylar 2saatde bır emzır sarılıga yakalanmasın onuyudukca uyur. Al ya ensesıne elınınkoy ya topugunu sık uyandır emzır onsona yıne uyur zaten sarılıga yakalatırsın beslemezsen
Azizealyalina Yagmurasaf acaba aç ama yinede uyuyor diye de düşünmüyor değilim yeni ve tecrübesiz bir anneyim bunalrı düşünmem normal 😂
Eslemervaninannesi Ygzmomss yanlis bilgilendirmeyin lutfen yenidogan bebek 3 saat ac durmamali 1. ayini doldurmuş bebek 3 saat ac durabilir 1.5 maksimum 2 saatte bir emzirilmesi gerekiyor.
Yagmurasaf Azizealyalina ahaha aynı ben aynı şeyi düşünüyordum acaba aç mı üşüyormu yatağında alırdım kucağıma sabaha kadar oturur pozisyonda uyurduk 😂 ama şuan bu saat oldu hala uyumadım 2 aydan sonra uyuyan artık uykuyu tanımaz oldu inşallah siz öyle olmazsınız gerçekten çok zor uykusuzluk hayır uykusuz oluncada enerjik olamıyorsun şuan 4 aylık ve oynamak istiyor bi gözüm kapalı saçma sapan sesler çıkarıyorum oda gülüyor bende kıyamıyorum yüzümü yıkayıp geliyorum oyun oynuyorum 😀😀
Ygzmomss Azizealyalina benim oğlumda öyleydi burnunu sıkıyorduk hemen memeyi ağzına koyuyordu ya da öperek kalkıp dolaştırarak yani bi şekilde uyandırdık 1.ayı dolduktan sonra doktorumuz artık uyandırmayın uyku düzeni oluşsun kilo alımı güzel dedi ama ilk ay hiç uyumadım diyebilirim
Ozumce Azizealyalina uyurken elınle agzınınkenarını ac memenı uzat kokunu alsın alnnını ovala uyanmıyo dıye bırakma canım
Ftmlssa Azizealyalina çok küçük henüz kan şekeri düşer baygın olur uyuyo sanarsiniz benim bebeğimde uyanmazdi kaldrdim altni alırdım kucaklardım uyanmazdi memeyi ağzına verirdim binbir uğraş emmeye başlardı kesinlikle 2saatte bir beslenmesi gerekiyor onun uyuycagi zaman için daha bir ayınız var ozaman acıkınca ağlar kalkar kendsi hatta hiç uyumaz belkide bir ay geçince sarılık riskinde kalmaz inşallah uyur mışıl mışıl ozaman
Eeff53 Azizealyalina kan şekeri düşüp sarılık olabilir 😞 mutlaka 2 saat en geç uyandırıp emzirin , başıma geldi biliyorum oğlum 4 günlüktü sarılıktan küvezde yattı , dikkat edin
Eslemervaninannesi Azizealyalina gelişimine de engel olur sarilikta olur yenifogan bebek 3 4 saatte beslenilmez 1.5 2 saatte uyandirip emzirmen lazim uyanmiyosa altini ac yine uyanmazsa kiyafetlerini soy bi daha giydir
Ygzmomss Eslemervaninannesi hanımefendi neden yanlış bir bilgiyi paylaşayım!? Özel bir hastane de doğum yaptım hemşiremiz ve doktorumuz 2,3 saatte bir emmeli 3 saati geçmemeli dedi bende aynısını söyledim ha ben yeri geliyor yarım saatte bir emziriyordum ama en geç 3 saati geçmiyordu. Bence yanlış bilgi veren sizsiniz.
Gulmrt Azizealyalina uyandırmadan emziremiyormusunuz. Ağzını açabilirseniz refleks olarak emer zaten. Açmıyorsa da çok kalın giydirmeyin sıcaktan da uyanamaz çoraplarını çıkarın eli ve ayağıyla oynayın biraz oda sıcaklığınızı kontrol edin çok sıcak olmasın üzerindeki bişeyi çıkarın ısı düştükçe uyanır. Ama gündüz 2 gece 3 saati geçirmeyin özellikle de ilk ay. Henüz çok küçük kendisi uyanamayabilir. Sağlıkla büyütün ♥️
Eslemervaninannesi Ygzmomss kizim ozel hastanede kuvezde yattı yenidogan yogun bakim doktoru 1.5 maksimum 2 saati gecmemeli dedi 1 aylik cocuk bile 3 saat ac kalmiyor kaldi yenidogan yorumlari okuyun 3 saat diyen bi tek sizsiniz neyse siz 3 saatte bir emzirin saglikli gunler
elifiii Azizealyalina 2 saati geçirmeyin, benim bebeğimde ilk 3-4 gün güzel emiyordu derken aynen dediğiniz gibi aralıklar uzadı sürekli uyku hali vardı meğer sarılık olmuş. O yüzden sık sık emzirin, uyandırın mutlaka .
Ygzmomss Eslemervaninannesi hasbi Allah arkadaşım 3 saat aç mı bırak demişim? 2 saatte bir emmeli tabiki maksimum 3 saat demişim ben ve şuan bebeğim 4 buçuk aylık Elhamdülillah ilk ayında 1 buçuk kilo birden aldı. Şuan da gelişimi çok güzel gündüzleri 2 saati geçmiyordum ama geceleri 3 saatte bir olduğu oluyordu. Yani ben kimseye 3 saatte emzir bebeğini demedim iyice okuyun ondan sonra gelin. Hayır her postta bir ego kasan olmasa olmuyor. arkadaşım velev ki ben yanlış bilgi verdim çocuğunu 3 saat aç bırak dedim sen doğru bilgiyi ver çekil ne diye bana atlıyorsun ordan.
Eslemervaninannesi Ygzmomss oruclusunuz acikmissiniz satasacak yer ariyorsunuz. tatlı dille uyardim ne bu asabilik ? tutki yanlis anladım uykusuzluktan en kotu ihtimal salagimdir okuduğumu anlamiyorumdur bu kadar sert tepki neden ??