Seydabyrm Prenss_Annesi Bende bebeğimin kalbi durduğu için kürtaj olmuştum. Kürtaj sonrası 41. Gün adet oldum . Doktora gitmiştim , bana adet söktürücü verdi içmeye gerek kalmadan oldu . Belki sizinde öyledir. Geç olabilir yani .