doruk33 Merhaba arkadaşlar 11 aylık oğlum var emerken yerinde durmuyor memeyi cekistiriyor yüz üstü yatmaya çalışıyor meme agzindayken ayağa kalkmaya çalışıyor bayağı bir zarar veriyor sürekli ağlayarak gitmeye çalışıyor başına gelen var mı nasıl bir çözüm buldunuz?
Space doruk33 şımarmaya başladığında hemen çekiyorum memeden. Ağlıyor istiyor tekrar alıyorum. Yine çekerim diye bi daha yapmıyor 😂 ama 8 aylık şuan, ileride de işe yarar mı bilmiyorum, siz deneyin birlikte öğrenelim 😄
1balAnnesi doruk33 benimki de 11 ay 1 haftalık. Aynı seninki gibi emiyoe yatarak emmiyor artık. hep ayakta yüzüstü oynayarak emiyor ama benim hoşuma gidiyor öyle yapması😅
balannesiii doruk33 iyi günlerin sanırım canım arkdasımın bebeği bir sağa bir sola gidiyordu meme ağzındayken nerdeyse takla atıcaktı😂
ftmftm doruk33 canm bizde de durum öyle 17 aylığız genelde uyumamak için hareket ediyo basen sırf oyun olsun dye sırayla sağ el sol el sağ ayak sol ayak öptüruo😂
doruk33 Space Zaten kaçıyor cekmemle kaçması bir olur😅Hayır memesiz uyumuyor otomatik olarak uyumuyorda sürekli oyun oynamak istiyor😅
doruk33 1balAnnesi İlk zamanlar güzeldi taki cekistirmeye başlayınca acıtıyor artık çok yorucu geçiyor
balannesiii doruk33 hahaha emerken yeterince uzattılar zaten bidee istiyolar kii koparıp gidip gezsinler😂😂
zumramomm balannesiii çok güldüm😂😂kızım eliyle çekiyor ucunu tutup sundurup ağzına sokuyor.bende keyifle onu izliyorum😍😍
Hayalperest balannesiii benimki 5 ayına giricek gündüz pek emmiyor gece emiyor gündüz de sütümü sağıp veriyorum mecburen + mama veriyorum ek gıdaya gecseydik hayırlısıyla iyi olurdu ☹️
Mduygum doruk33 ohooo neler neler bi abuda kalkmadigi kaliyo cozumu yok maalesef zaten keyfii sut iciyolar artik onuda oyun haline getiriyolar 😂😂😂