Egesem2 bazen çok kolay dalıyor bazen çok zor geçiyor uykuya. Ben sallamadım ama kucakta müzikle gezerek aaalıştı bizimki de veya emerek uyurdu artık o da yok. Geceleri bir iki kere uyanıyor ama odasını ayrılalı çok olmasına rağmen sonradan sonraya yanımızda uyuma isteği başladı gece belli Bi saatten sonrs şükür o da azaldı bu ara. Maalesef bazen sabır zorlanıyor gerçekten geç uyuyunca hak kalmıyor